כתובת המרפאה: ששת הימים 3, נתניה

מרפאת שיניים נתניה – ד"ר אליסיה פליישמן

ד"ר פליישמן, טיפולי שיניים מקצועיים ואמינים לכל המשפחה בנתניה

שיתוף הפוסט

מחפשים מרפאת שיניים בנתניה מקצועית ואמינה? ד"ר אליסיה פליישמן היא רופאת שיניים עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה, המתמחה במגוון רחב של טיפולי שיניים. במרפאתה תוכלו לקבל את כל הטיפולים הדנטליים הנדרשים לכם, תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

טיפולים שניתן לקבל במרפאה שלנו בנתניה

כתרים לשיניים: כתרים הם ציפויים מלאכותיים המיועדים לכסות שיניים שבורות, פגועות או מוכתמות. כתרים יכולים לשפר את המראה והפונקציונליות של השיניים.

ניקוי אבנית: ניקוי אבנית הוא טיפול חשוב שמטרתו להסיר משקעים קשים של אבנית וחומצה שנוצרים על השיניים. ניקוי אבנית מונע מחלות חניכיים ומחלות שיניים אחרות.

יישור שיניים שקוף של UNISMILE: יישור שיניים שקוף הוא פתרון יעיל ופחות פולשני ליישור שיניים. השיטה משתמשת במדרסים שקופים, המותאמים אישית לכל מטופל, כדי להזיז את השיניים למקומן הרצוי.

סתימה לשיניים: סתימה היא טיפול המשמש לחסימת חורים בשיניים. הסתימה יכולה להיות עשויה מחומרים שונים, כגון ריאסטום, אמלדנט או קומפוזיט.

טיפול שורש: טיפול שורש הוא טיפול הכרחי בשיניים מודלקות או נגועות. הטיפול כולל הסרת העצם הפנימית של השן (השורש) והחלפתה בחומר מילוי.

הלבנת שיניים: הלבנת שיניים היא טיפול המבהיר את צבע השיניים. הטיפול יכול להתבצע בשיטות שונות, כגון הלבנת שיניים בלייזר, הלבנת שיניים ביתית או הלבנת שיניים במשרד הרופא.

ציפוי שיניים בהזרקה: ציפוי שיניים בהזרקה הוא טיפול ליישור ותיקון של שיניים פגועות או מוכתמות. הטיפול כולל הזרקת חומר פלסטי לשיניים, המעניק להן מראה אחיד ובריא.

קצת על ד"ר אליסיה פליישמן

ד"ר אליסיה פליישמן היא רופאת שיניים עם מעל 40 שנות ניסיון, דוברת עברית וספרדית.

ד"ר פליישמן מתמחה במגוון רחב של טיפולי שיניים, והיא משתמשת בטכנולוגיות חדישות ביותר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. היא מקפידה על מתן טיפול מקצועי, יעיל ומפנק.

פרטי יצירת קשר

כתובת: רח' ששת הימים 3, נתניה
טלפון: 052-436-8871
תוכלו ליצור קשר גם באמצעות כפתור הווצאפ בראש הדף.

מה הלקוחות מספרים?

ניתן למצוא מגוון רחב של ביקורות על ד"ר אליסיה פליישמן,
גם בגוגל, גם בפייסבוק וגם במידרג.
מספיק לחפש את השם שלה ותוכלו למצוא את הכל.

לסיכום

מרפאת השיניים של ד"ר אליסיה פליישמן היא בחירה מצוינת עבור מי שמחפש מרפאה מקצועית ואמינה בנתניה. אם אתם צריכים עזרה וייעוץ תוכלו למלא טופס פרטים באתר, לשלוח הודעת ווצאפ או להתקשר למס' 052-436-8871.

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים

עוד מאמרים

דילוג לתוכן