כתובת המרפאה: ששת הימים 3, נתניה

אודות המרפאה

מטופלת במרפאת שיניים

הסיפור של אליסיה ומרפאת השיניים בנתניה

ברוכים הבאים למרפאת השיניים בנתניה של אליסיה, שמציעה לך הרבה מעבר לטיפוח הפה והשיניים. אנחנו גאים להציג לך את רופאת השיניים המיוחדת שלנו, שנולדה בארגנטינה והביאה עימה את רעיונותיה החדשניים ברפואת השיניים לארץ ישראל.

אליסיה שלנו משלבת בין יכולת וניסיון רב שנים לבין חלום שנבע מלבה המלא בכוונה טובה. לאחר שלמדה שני תארים ברפואת שיניים בארגנטינה, החליטה שהגיע הזמן לגשת לאתגר חדש במדינת ישראל. היא הגיעה לארץ עם רעיון חשוב: ליצור מרפאת שיניים שתשלב רמה גבוהה של שירות רפואי יחד עם שירות אישי לכל לקוח.

כיום, היא חיה ופועלת בנתניה כבר למעלה מ-21 שנה. זו לא רק מרפאת שיניים, אלא מקום שמשקיע בכל אדם ואדם, מקום שבו החשוב הוא אתה. כל טיפול הוא הזדמנות להבין את הצרכים האישיים וליצור את תוכנית הטיפול שתתאים במיוחד לשיניים והפה שלך. מעבר לטיפול המקצועי שתקבלו במרפאה, אליסיה יודעת גם שלא כל אחד מאיתנו דומה לשני, ולכן היא מתעניינת בך, ברגע שאתה יושב בכסא הרפואי.

אך זה לא רק השירות האישי שהופך אותה למיוחדת. היא גם משקיעה המון מאמץ באיכות השירות הרפואי. היא בטוחה שטכנולוגיה מתקדמת משרתת את המטרה לשיפור התוצאות והנוחות של המטופלים. בכל פעם שאתה עושה בדיקה או ניקוי שיניים, תדע שאתה משתמש בציוד האחרון והמתקדם שיש.

אז כשאתה חושב על מרפאת שיניים שמציעה לך המון יותר משירותים רפואיים – חשוב לזכור את הרופאה שהפכה את זה לאפשרי. רופאת השיניים שנולדה בארגנטינה והגשימה חלום בישראל, היא האישה שהוציאה את המרפאה מגבולותיה הרפואיים הרגילים והפכה אותה לחוויה אנושית מובהקת.

לשיחת ייעוץ

דילוג לתוכן